THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, April 16, 2010

Chidori Is Back!



Konichiwa minna san!
Chidori is back..It's been two weeks(If I'm not mistaken), since my last update. Many things has happen.
Minggu pertama, Chidori ada hal yang tak dapat Chidori elakkan. Disebabkan hal tu, Chidori menjejakkan kaki ke Terengganu. And itulah sebabnya Chidori tak dapat nak update blog ikut jadual. Bila dah start sekolah, memang dah tak ada masalah. Tambah pulak, Chidoiri nak exam April Selasa minggu lepas. So memang tak sentuh com langsung.
So, macam yang Chidori pernah kata dulu, Chidori akan pergi perkhemahan selama 4 hari. And Chidori dah pun pergi. Ke Taman Pertanian. Chidori dah buat jadual lengkap ikut apa yang Chidori lalui tahun lepas.
Mesti mandi dengan cepat dan pantas. Jaga diri. Jangan nak banyak main-main sangat.
So far, everything is okay. Dapat pulak Cikgu pelatih yang best. Memang camping niey sangat seronok.
Farah pun ada cakap, kalau tak silap, bunyinya cam nie.."Final year yang best!"
Masa hari akhir camping, trak polis yang sepatutnya datang ambil kitaorang datang lambat sikit. So, Chidori pun bertanggungjawab mulakan game 'One-Two-Som'. Selalunya Chidori ajer yang kalah dalam game tu..
And juara bertahan ialah cikgu kitaorang Cik Maryam. Nama pun Cikgu Pendidikan Jasmani. Memang semua orang tak boleh nak lawan. Lepas tu, Chidori dengan Ainun main pulak 'Jambatan Sudah Runtuh' and ajak Cik Mimie and Cikgu Maryam main sekali. Tak pernah dapat main dengan habis game tu. Ada aja yang salah.
Lepas tu, ramai budak-budak yang terlompat-lompat main 'Pepsi Cola'. Cikgu2 risau betul tengok kitaorang main kasar sangat. Boleh terkoyak seluar kadet nanti. All girls lah katakan..~
Ada perkara yang seronok berlaku kat Chidori tapi Chidoi akan story dalam post minggu depat sebab benda ni akan jadi minggu depan. Doki2!!(^-^)

Tak sabar betul! Really looking forward for it! Yatta!

0 comments: